13 Mayıs 2015

Evlilik Hazırlıkları - The Mia


Çeyiz yazılarına devam :)
Yine Markafoni yine başka bir eşsiz kampanya :)

Puan tiye denilen şey ne sevimli bişi değil mi?
Tabi bende edinmeden duramadım ve mutfağıma konduruverdim... 
Kaselerim

muhteşem muhteşem :)
Kupalarımda aynı şekilde harikalar. Ama maalesef kupalarda internetten alışverişin azizliğine uğradım. Kupalarımdan birinin kaşığı kırık geldi. Üşengeçliğimden geride yollamadım ve çeyizimin nazar boncuğunu da eklemiş oldum böylece :)


 Neşeli Mutfağım yazımda bahsettiğim kahve fincanı hayal kırıklığından sonra tabi ki yukarıda ki fincanlar harikulade oldular :) yanlara konmuş o küçücük kelebekler adeta baharı aşkı müjdeliyor :)
Keramika marka servis tabaklarımda da ufak bir hayal kırıklığı yaşadım maalesef :(
Cin Ali desenli gelmesi gerek yukarıda gördüğünüz servisler, desensiz düz beyaz geldi. Alınmış alınmıştır dedim, düz tabak her türlü kullanılır dedim ve onuda çeyizime ekledim. :)


Tabi ki bal kavanozlarım... Resimde göründüğü kadar başarılı bir ürün değil maalesef. Ama gideri de var. Belki de ürün detaylarını okumadığım için hata ettim ve cam olduklarını düşünerek aldım ancak plastik geldiler.


Mutfak gereçlerim gerçekten harikalar hem kırmızılı takım hemde bambu takım çok başarılı. Tam göründüğü gibi beklediğim gibi geldiler. 


Ve sepetlerim :)
 Bu şirin sepetler o kadar güzel ve kullanışlı ki.. Çok tereddüt ederek aldım aslında bunları ama iyi ki almışım dedim daha sonra. Çünkü gerçekten her eve lazım düzenleyeciler. Ve gerçekten kaliteli duruyorlar. Boyutları da öle resimde görünenin 1 milyonda biri kadar değil. Gayet kocaman kocaman kullanışlı sepetler. 
Yatak odamızda yerlerini almak üzere çeyize konuldular :)

4 yorum:

  1. o pembeli fincan takımına bayıldım en çoook :) Güle güle kullan ömür boyu mutluluklar şimdiden ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benimde en sevdiğim parça o bunlar arasında :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. merhaba canım bunlar harika bende çeyiz alışverişi yapıyorum bunlara bayıldım valla :) bende bloğuma beklerim öpüldün:))

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü