21 Mayıs 2015

Evlilik Hazırlıkları - Violet Angel


Çeyiz hazırlıklarına devam :)
Yine Markafoni kampanyalarından bir. Şu online alışveriş olayı olmasa ne yapacakmışım bilmem.

Markafoni Violet Angel kampanyasından aldığım cicişleri paylaşıyorum bu yazımda.
Bu tavuk merakı nereden geliyor derseniz.

Erkek arkadaşımın bir tavuk çiftliği var, doğal yumurta üretimi yapıp satıyor. E hal böle olunca evimizinde belli başlı yerlerinde tavuklar olsun istiyo insan. :)
Yukarıda gördüğünüz tuzluk ve biberlik aynı zamanda yumurtalı :) çok şirin oldukları için takımı olmamasına rağmen dayanamayıp aldım :)


Ve yine bir tavuk kardeş :) Kırmızı mutfağımıza yakışır kırmızı ciciş bir tavuk süngerlik :) yanında da yine kırmızılı mutfak takımım :)


Yine aynı kampanyadan aldığım wok tavam ve sac tava setim :)


Evlilik Hazırlıkları - The Mia yazımda bahsettiğim kelebek kulplu fincan takımlarıma yakışacağını düşündüğüm için aldım ilk fotoda gördüğünüz küçük ve şirin servisleri. :) Ve tabi ki sevimli yumurta sahanımız, Fondü setlerimiz ve iki kişilik çorba kaselerimiz.

Maalesef çorba kaselerimizin birinin kaşığı gelirken kırıldı. Şimdi aynı üründen bir takım daha almayı düşünüyorum bu sebepten :( E daha önce de demiştik ama yine söleyelim kırılan dökülenler de çeyizin nazarı olsun :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü