19 Mayıs 2015

Sinema - Niyazi Gül Dörtnala


Ciciş Defterim yazımda bahsettiğim pazar günü gezintimizin detaylarını anlatmaya devam :)

Sinemaya gidelim dedik bakalım neler varmış bu hafta. Niyazi Gül Dörtnala filmine girdik. Oyuncu kadrosu cezbetti beni en başta bu filme girerken Demet Akbağ ve Şebnem Bozoklu ismi bu filme girmelisin diordu resmen :)

Ama umduğumu maalesef bulamadım. Filme Veteriner Hekim Niyazi Gülün (Ata Demirer) hayatını izleyerek başlıyorsunuz. Niyazi Gül Üniversite de veterinerlik dersleri verirken bir yandan da
dedesinin mucize formülünün eksik maddesini aramakta. Hediye (Şebnem Bozoklu) Niyazi Gülün yardımcısı bu filmde.
Sultan (Demet Akbağ) ve Rıza (Levent Ülgen) birbirine aşık ve bir o kadarda inatçı bir çift. İkisi de at meraklısı ve atlarını yarıştırmaya karar veriyorlar. Tabi bu arada Niyazi Gülün mucize formülünden haberdar oluyorlar. İkisi de mucize formülün peşine düşüyor.

Filmin devamı anlatmıycam tabi ki gidip izlemenizi tavsiye ederim. Ama bana bu kadroya göre biraz yavan bir film gibi geldi. Beklediğim mi bulamadım açıkçası. Çok fazla gülemedim yada vay canına diyebileceğim bir konusu yoktu. Ama yinede izlemeye ve zihin arşivinizde yerini almaya değer bir film. Filmin fragmanı da aşağı :)

İzlemeye karar veren herkese şimdiden iyi seyirler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü