8 Mayıs 2015

Yurt Dısından Alısverıs


Yurt dışından alışveriş siteleri ile ilgili daha önce bir çok yazı yazıldı. Şimdi bahsedeceğim alışveriş sitesi benim favori sitem. gerçekten göründüğü gibi gelen ürünleri, çok uzun zamana yayılmayan kargo süresi ve harika fiyatları ile bence muhteşem. İşte bunlarda gelen cicilerim. Gördüğünüz ürünlerin toplamına 111 $ verdim ve nisan ayının 8 inde verdiğim sipariş tam bir ay sonra bugün elime ulaştı. bence göz atmanızda fayda var. İşte sizi asla hüsrana uğratmayacak Romwe. Mutlu alışverişler dilerim.


İşte benim cicilerim :)


Tulum ve elbisem ikisi de aynı fotoda
göründüğü gibi geldi.


bu keten ceket yaz aylarında akşamları dışarı çıkarken askılı atletinizin üzerine rahatlıkla alabilceğiniz bi ürün. ve gerçekten çok güzel görünüyo. Ve tabi şifon gömleğim yine harika :)


Yukarıda gördüğünüz etek büstiyer kolye ve çanta dörtlüsünü kombin olarak hayal edip almıştım. ve gerçekten hepsi birbirini tamamlayan parçalar oldu :)


Ve tabi ki aksesuarlar hiç tereddüt etmeden gözünüzü kapatıp alabilirsiniz tüm aksesuarları harika :)


3 yorum:

  1. güle güle kullanın, takibinizdeyim, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. ali expresse göre romwenin ürünleri çok kaliteli. Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takipteyim yeni açtığım bir bloğum var sevgiler. http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü