7 Temmuz 2015

Bütce Arastırması :)

evlilik hazırlıkları

Fıstık yeşili evlilik hazırlıklarına son sürat devam eder...

Evlendikten sonra oturacağımız bina son sürat yükselmeye devam ediyor. Bizim oturacağımız daire tamamlandığı için gidip gezme fırsatımız oldu.Hoş kırmızı tuğlalarla örülü bir dairede pek bir şey anlayamıyor insan ama. Yine de gözümde yuva oluverdi bir anda görünce. Tabi evlilik arifesinde ki her kız gibi başladım şöle yaparız böle yaparız die hayaller kurmaya.


Zavallımın, sevgiliciğimin gözünü nasıl korkuttuysam artık "hayatım evi gördün zaten almak istediğin şeylerde belli, bana şöle bir bütçe hazırlarmısın aşağı yukarı ne kadara maal olacak die" dedi.
E bende uça uça kabul ettim ve kolları sıvadım :)

Sizinle de paylaşıcam tabi ki detayları :)
Şimdi bana kolay gelsin size iyi akşamlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü