4 Temmuz 2015

Deniz - Kum - Günes

güneş etkilerine karşı ne kullanmalı

Fıstık yesili tatildeydi :) yazımda bahsettiğim gibi tatil için bir süredir şehir dışındaydım. Egeyi tercih ettik bu sene denize kavuşmak için :) E tabi deniz, kum, güneş birde egenin tuzlu suyu bir araya gelince cildimizi, saçlarımızı daha bir özenli korumak gerekiyor. Ben tatil boyunca kullandığım ve memnun kaldığım ürünlerden bahsetmek istiyorum size bu yazımda. Hepsinin ayrı ayrı faydasını gördüm umarım sizinde işinize yarar... :)


güneş etkilerine karşı ne kullanmalı


  1. Arko nem koruyucu güneş sütü 30 faktör; Tenimin yapısı itibari ile kızarmadan çok hızlı bronzlaşıyorum. Ama yine de arko'nun bu güneş sütü bence plaj çantanızdan eksik etmemeniz gereken bir ürün. 10 - 15 - 20 - 30 faktör olarak 4 çeşidi var. sprey olarak uygulanması kolaylık sağlıyor. Fiyat olarakta uygun bir ürün. 30 TL gibi ufak bir bedel karşılığında cildinizi güneşin zararlarından koruyabilir ve nemli kalmasını sağlayıp kurumasını engelleyebilirsiniz.
  2. Nivea çift etkili göz makyaj temizleyicisi; Tatilde makyajdan yana olan biri değilim, Ama yinede çantamdan ayırmadığım bir ürün. Günlük hayatta kullandığım ve hiç bir sıkıntı yaşamadığım bu göz makyajı temizleyici ürünü bence sizlerde severek kullanırsınız. Hassas bir göz yapısına sahip olduğum için bana göre öncelik gözlerime zarar vermemesi. Bu ürünü kullandıktan sonra gözlerimde ve göz çevremde her hangi bir sıkıntı yaşamıyorum ben. Ayrıca yapısı itibari ile kullanım kolaylığı sağlayan bir ürün. Dakikalarca ovalamanıza gerek kalmadan saniyeler içinde makyajını temizlemeye yardımcı olacak. Zaten güneş ve tuz yüzünden yıpranmış cildinizi birde makyaj temizlerken iyice yıpratmaya hiç gerek yok değil mi :) 20 TL karşılığında bulaşmayan ve cildi yıpratmayan bir makyaj temizleyicisine sahip olabiliyorsunuz. Hoş bana kalırsa tatilde makyaja gerek yok ya :) :)
  3. Garnier geleneksel bronzlaştırıcı yağ; Benim gibi koyu bir tene sahip iseniz kullanmanızı tavsiye edebileceğim bir ürün. hiç bir faktör içermeyen ve sadece bronzlaşmak amaçlı kullanılan bu ürün sizin için kötü bir seçim olabilir. Ama ben severek ve hiç tereddüt etmeden kullanıyorum. Cildinize parlaklık kattığı gibi, deniz öncesi, sonrası, duştan önce ve sonra bile teninizde yumuşaklığını hissedebiliyorsunuz. Ayrıca hızlıca ve orantılı şekilde bronzlaşmanıza da yardımcı oluyor. Ama dediğim gibi koyu tene sahip olanlar bu tavsiyem size :) Fiyatına gelince 20 - 25 TL gibi bir rakkam tam olarak hatırlamıyorum şuan maalesef :)
  4. Morfose milk therapy saç bakım köpüğü; Günlük hayatımda da vazgeçilmezim olan bir ürün bu köpük. O muhteşem kokusunu duyduktan sonra bana başka hiç bir özelliğini anlatmalarına gerek kalmamıştı zaten. Bir kere mis gibi süt kokusu kalıcı saatler sonra bile şekerli bir koku yayılıyor etrafınıza. Denizin tuzu ve güneş ışınları ile yıpranmış o canım saçlarınız için bence bu süt kokulu mucizeyi deneyin derim :) 20 TL gibi de bir fiyatı var :)
  5. Nivea sun bronzlaştırıcı güney yağı 6 faktör; Yine benim gibi koyu tenli olanların kullanabileceği bir ürün. Bu sene ilk kez kullandım bu ürünü. Normalde birazdan bahsedeceğim arko nem güneş yağını kullanıyordum. Etki olarak arko nemden pek bir farkı olduğunu düşünmüyorum yani memnun kaldım. Ama arkonun kokusu tabi ki bu ürünü gölgede bıraktı benim için. Yine de denemek isteyenler için fiyatı 30 TL civarı.
  6. Arko nem koruyucu sprey güneş yağı 6 faktör; Ve işte benim favorim. Koyu ciltlerin kullanabileceği güzel bir bronzluk sağlayan suda yok olup gitmeyen ve mis gibi kokan koruyucu sprey. Israrla deneyin deneyin deneyin :) :) Fiyatına gelince 45 TL kadar.
  7. Elseve loreal komple onarıcı bakım kremi; Bu kremi tavsiye üzerine tatile çıkmadan hemen önce edindim. Ve gerçekten etkisini gördüm. Saçlarınız da yıpranmışlığa dair hiç bir iz kalmıyor ve yumuşacık oluyor gerçekten. Maalesef şu an bu ürünün fiyatı hatırlamıyorum ama denemenizi tavsiye ederim.
  8. Nivea Krem; Çoğu kişi çok yağlı olduğunu düşünse de benim vazgeçilmez ürünüm, Hiç denilecek kadar az su tükettiğim için cildimin kuru kalmasını engelliyor. Ve bu ürün benim günlük hayatımda zaten vazgeçilmezimken tatilde çantamdan eksik kalması olanaksızdı :)10 TL gibi bir fiyatı var bu arada.
  9. Golden Rose nail expert 4 in 1; Benim uzun süredir kurtarıcım oldu diebilirim bu ürün için. Şimdiye kadar bir çok ürün denedim ama bunda gördüğüm faydayı hiç birinde görmemiştim. Bu ürünüde tavsiye üzerine edinmiştim ve devamlı kullanıyorum. Yapı itibari ile çok hassas tırnaklara sahip olduğum için devamlı kırılıyorlar ve inceliyorlardı. 4 in 1 denmesinin sebebi tırnak koruyucu, sertleştirici, nemlendirici ve parlatıcı özellikleri bir arada barındırması. 15 TL gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz.
  10. Flormar tırnak besleyici; Yine tavsiye üzerine edindiğim bir ürün. E vitaminli tırnak besleyeci olarak geçiyor. Ama çok fazla kullandığım söylenemez. Doğrudan tırnak çevrelerine uygulanıyor ve tırnak etlerini besliyor. Denemeye devam :) 8 TL gibi bir fiyatı var ürünün de :)

Sağlıklı ve güneş gibi parlak yazlarınız olsun inşallah :)


2 yorum:

  1. arkonun güneş ürünlerini kullanıyorum bende:) çok memnunum :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü