9 Ağustos 2015

Bütçe Arastırması - Mavi Kivi Favorisi :)

İkea Stockholm serisi salon dekoru araştırması
Mobilya araştırmalarına son sürat devam :)
Bugün bahsedeceğim salon dekoru aslında benim ikeada favorim, bir numaram, en beğendiğim,en sevdiğim :) :)
İkeanın Stockholm serisinden bahsediyorum. O renkler, o hatlar, o çizgiler. Aslında ben galiba evimi nasıl dekore edeceğime çoktan karar vermişim de kendimi emin olduğuma ikna etmeye çalışıyorum.

Ve işte benim yeşil sarı ve ahşap bir arada buluştuğu dünyam :)



İkea Stockholm oturma grubu

Yeşil ve bej renginin yanına birde ahşabı eklerler de muhteşem olmaz mı ya :)
Bu arada yukarıda gördüğünüz üçlü koltuğun beyaz siyah kahve gibi tonları da var. Birde şu tekli şirin şeyin sarı ve yeşil seçenekleri de var. Her ikisinden de ikişer tane olacak şekilde hayal ettim ben bu grubu :)

İkea Stockholm sehpa tv ünitesi komidin

Yine aynı serinin tv ünitesi orta sehpası ve komodinleri :) bu sarı cici şeylerden iki tane böyle bir odada çok şık durur bence :)

İkea yemek grubu

Bu yemek grubunda İkea Stockholm  serisine ait tek ürün büfe. Ama çok şirin değil mi :)
Masa ve sandalyeleri ikeanın diğer serilerinden uydurdum ama bence on numara oldular :)

İkea Stockholm tekstil grubu

Yine aynı tonlarda ve çizgilerde hazırlanmış aynı seriye ait tekstil ürünleri tabi ki.

İkea aydınlatma grubu

Farklı bir seriden olan ama benim bayıldığım bir aydınlatma modeli :)



Dekorasyon ürünlerinde ahşabın ve yeşilin tonlarına bıraktım kendimi gitti valla. 

Açık konuşmak gerekirse ahşabın etkisini bende hiç bir renk yada mobilya bırakmıyor. Resmen mest oluyorum :)

Ama araştırmalara devam tabi ki. Daha bunun yatak odası, mutfağı ıvırı zıvırı ohoooo bi dünya işi var :)

He unutmadan bu ürünlerin toplam bedeline gelince 11.814 TL. 
Aklınızda bulunsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü