30 Ağustos 2015

Eyvah Nisan Zamanı Geldi Cattı :)

Nişan hazırları listesi

Söz telaşı atlatıldı peki şimdi ne olacak a dostlar?
Evet hikaye bitmedi hatta daha yeni başlıyor. 
Bu günden itibaren uzun ve yorucu bol koşturmalı bir sürece dahil oluyoruz. O yüzden söz telaşını atlatıp rehavete kapılıp oh demeyin. 

Sırada nişan hazırlıkları var.
Yine öyle göründüğü gibi kolay değil diyerek başlayacağım cümleme. Sanmayın ki ben hazırlıklarımı tamamladım da bu cümleyi kuruyorum. Hayır tamamlamadım hatta henüz başlamadım bile. Ama her zaman olduğu gibi yapılacaklar listemi hazırladım ve panikle gözlerim açıldı :)

Daha listeyi hazırlarken yoruldum vallaha. Ki eminim ki şuan hatırlamadığım ve hazırlıklar sırasında karşıma çıkacak yeni yeni maddelerde olacak. Şimdilik hazırladığım listeyi sizinle paylaşıyorum. Hazırlıklar sırasında yeni maddeler eklenirse onları ayrıca bildiririm. 

Umarım bu yola girmiş arkadaşlara yardımı olur. :)
  • Nisan tarihinin belirlenmesi
  • Nişan konseptine karar verilmesi
  • Konsepte ve tarihe uygun mekanın bulunup anlaşma sağlanması
  • Kuaför seçimi ve randevu ayarlanması
  • Fotoğrafçı seçimi ve randevu ayarlanması
  • Fotoğraf çekiminin yapılacağı mekanın tespiti
  • Nişan arabasının süsleneceği yer ile anlaşma ve randevu belirleme
  • Nişan pastası ile ilgili karar verme ve ilgili yer ile anlaşma
  • Konuklara dağıtılacak hediyelerin ayarlanması
  • Nişanda gelin ve damadın giyecekleri kıyafetlerin alınması
  • Nişan bohçaları için alışveriş
  • Nişan bohçalarının hazırlanması
  • Mekanın süsleme şekline karar verilmesi
  • Sahneye çıkış, ilk dans, pasta kesilmesi ve gece boyunca çalacak şarkılara karar verilmesi
  • Konuk listesinin belirlenmesi
  • Davetiye modeli adedi seçimi
  • Davetiye dağıtımı
  • Nişan ve hazırlıklar boyunca çekim yapacak kameraman ile anlaşılması
  • Nişan tepsisinin hazırlanması
  • Nişan yüzüklerinin alınması
  • Nişan kurdelesini kesecek kişiye karar verilip önceden bilgilendirilmesi

Kolay gelsin kızlar :)

6 yorum:

  1. Ooooh! Kolay gelsin. Ben nişan istemediğim için aile içinde bir söz ile yırtacağım. Allah tamamına erdirsin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol... !!! :) Hakkaten bana kolay gelsin :)

      Sil
  2. Nişanım çok hızlı oldu, 1 hafta içinde her şey tamamdı, çok şükür her şey de gayet güzeldi, sevgilerimle, bana da beklerim :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah benim kide öle su gibi gelir geçer :)

      Sil
  3. ''Söz de bohça yapmayacağız yırttım'' demiştim ya :D Hazırladık :))) bu pazar sözüm! Dua et lütfen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok kafama takılan taraf şu bohça tarafı zaten :) :) :)
      Umarım her şey dilediğin gibi olur ama inan bana anlamıyorsun bile nasıl geçtiğini o günün :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü