26 Ağustos 2015

İyi ki Doğdum :)

İyi ki doğdum

Bugün mavi kivinin doğum günü... :)

Hep merak ederdim insanlar nasıl unutur kendi doğum gününü diye. Çünkü ben aylar öncesinden benim doğum günün şu gün die çığırtkanlık yapmaya başlayıp hediye seçenekleri belirleyen ve istek listeleri hazırlayan biriyim normalde. Ama bu sene dün annem senin doğum günün yarın demi deyince aaaa evett benim doğum günüm geldi be dedim. Ne bir istek listem nede parti hazırlığım vardı.

Çünkü;
27 Ağustos benim hayatım adına aldığım önemli bir karara tanıklık edecek olan gün. Söz günüm... Bu özel günün yanında doğum günü tüm önemini yitirmiş farkında bile değilim :)

Bu arada evet bir süredir yazamama sebebim söz hazırlıkları içerisinde olmam. O kadar çok detay var ki a dostlar inanın kayboluyorsunuz hazırlıklar içerisinde....

Hepsi ile ilgili yazılarım olacak ama perşembe gününden sonra. :)

Neyse kutluyum bari kendimi :)

İyi ki doğdum ben beeee.... Ne de güzel oldum :)

2 yorum:

  1. hayırlı olsun :) doğum günüde ayrı bir öenmli mutlu yıllar dilerim iki özel günün birleşmesi şahane olmuş sevgilerr

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü