1 Ağustos 2015

Renk Uyumu ve Moda

Hangi renkleri birlikte kullanmalı

Bir süredir yazılarıma ara vermek zorunda kaldım... Daha önce Fıstık Yeşili adresimden yapıyordum paylaşımlarımı. Ancak bir değişiklik yapmam gerekti ve artık buradayım :)

Bir kaç gündür kayıptım çünkü önce ki yazılarımda bahsettiğim gibi evlilik hazırlıkları içerisindeyim ve bayramdan sonra diye belirlediğimiz tanışma tarihi geldi çattı. Dolayısı ile ilgilenmem gereken bir çok detay vardı. Tanışma merasiminin detaylarına başka bir yazımda değineceğim.

Bugün en büyük sıkıntılarımızdan biri ile ilgili yazmak istedim. Modayı yakından takip edenler yada giyimine kuşamına fazla fazla dikkat edenler neden bahsettiğimi anlayacak :)
Hangi rengi hangi renklerle kombin etmeli.

Aşağıda göreceğiniz renk sıkalalarının işinize yarayacağını umuyorum :)

Toprak tonu kombinler

Sarı tonu kombinler

Mavi ve pembe kombinler

Taş ve mor tonu kombinler


2 yorum:

  1. İadei ziyarete geldim:)
    Bu arada düğünle ilgili paylaşımları da bekliyorum ona göre,bayılırım öyle şeylere ben:)
    Şimdiden mutluluklar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)
      Teşekkür ederim güzel dileklerin için.
      Zaten bu ara gündemimde düğün ve öncesi olduğu için paylaşımlarda ona yönelik oluyor ister istemez :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü