22 Eylül 2015

Askın Sonuna Dans Edelim :)

Düğün dansı müzikleri


Acaba nerelere kayboldum yine ben :)
İnanın artık ben bile bilemiyom nerelere kaybolduğumu. Mavi kivinin işi başını aştı...

Malum ekim ayına girmek üzereyiz dolayısı ile mağazada sezon değişimi telaşı var e birde bayram telaşı eklendi üzerine... Ürünlerin içinde kaybolmuş durumdayım...
Nişan tarihide yaklaştıkça yaklaşıyor bu arada. Geçen gün gidip nişan için alışveriş yaptık ona başka bir yazımda değineceğim. Erkek kız bohçası nasıl olmalı neler alınmalı ben neler aldım. Elbisem ayakkabılarım falan filan :)

Ama bugün en çok zorlandığım konulardan biri olan ilk dans müziği olayından bahsetmek istiyorum.
Bir liste yapmışım ki dillere destan.. Hal böle olunca içinden çıkılmaz bir hal oldu... Söze göre ayrı müziğe göre ayrı puanlamalar yapmalar, puanlamaların ortalamalarını almalar, kalkıp kendi kendine dans edip nasıl görünür die hayal etmeler... Aman aman... İşte o yüzden listeyi sizlerle de paylaşıyorum belki yardımı olur.

Şarkılara isimlerin üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz  bu arada... Ben henüz karar veremedim dans müziği ne olacak ama aşağıda ki sıralama benim şuan yaptığım sıralama ilk 10 a girenler arasında çetin mücadele devam ediyor. :) :)

01 - Oya Bora - Sevdikçe (Bizim şarkımız o yüzden kuvvetle muhtemel bayrak yarışını önce götürüyor.)
02 - The Civil Wars - Dance Me to the End of Love
03 - Fikret Kızılok - Farketmeden
04 - Mariah Carey - My All
05 - Suat Suna - Senden Başka
06 - Altay - Sevda Meleğim
07 - Marc Anthony - I Want To Spend My Lifetime Loving You
08 - Bryan Adams - Everything I Do (I Do It for You)
09 - Oya-Bora - Herşeye Hazırım Seninle
10 - İdil Üner - Güneşim
11 - Iris Lyrics - Goo Goo Dolls
12 - Pinhani - Beni Al
13 - Çelik - Dilberim
14 - Sertab Erener & Mando - Aşk/Fos
15- Sefarad - Seni Ne Cok Sevdigimi
16 - Gökhan Tepe - Beyaz
17 - Grup Gündoğarken - Sen Benim Şarkılarımsın
18 - Rafet El Roman - Ömrümün Sahibi
19 - Gülben Ergen - Teşekkür Ederim
20 - Zuhal Olcay - Pervane
21 - Cem Adrian - Ben Seni Çok Sevdim
22 - MFÖ - Sarı Laleler
23 - Michael Jackson - I Just Can’t Stop Loving You
24 - Nilüfer - Ta Uzak Yollardan
25 - Ferhat Göçer - Sarıl Bana
26 - Kutsi - Melek
27 - Kenan Doğulu - Tencere Kapak
28 - Whitney Houston - I Will Always Love You
29 - Bora Öztoprak - Seni Seviyorum
30 - Selim Gülgören - Bir Ömürlüğüm
31 - Evanescence - My Immortal
32 - Celine Dion - My Heart Will Go On
33 - Yaşar - Benim Bütün Rüyalarım Seninle

Her dansınız aşk yolunda olsun :)

2 yorum:

  1. Öneri alır mısın bilmiyorum ama Özdemir Asaf ( Zuhal Olcay da yorumluyor ikisini de bir dinle bence :) Canım Senle Olmak Istiyor :))) bence ilk dans için çok güzel bir parça :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim önerim için :) Tabi ki değerlendirme listesine alındı bile :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü