8 Eylül 2015

Nişan Davetiyemiz :)

Davetiye tasarımı

Toplam 7 katalog baktım bu davetiye olayı yüzünden bir o kadar internette gezindim... Gerçekten muhteşem fikirler var hepsi harika insan her misafirine başka bir tanesini seçip özel yaptırmak istiyor. Ama gel gelelim konsepte uygun bulunmayınca bulunmuyor işte.

Bende kolları sıvadım ve hadi bakalım dedim :)

Kitap Fabrikası bu iş için biçilmiş kaftan... Milyon tane arka plan, obje, kalpler, çiçekler insan kendini kaybediyor. Allahtan benim konseptim bellide kullanmam gereken obje sayısı aza indi seçenekler azaldı. Ama davetiye konusunda sıkıntı yaşayan varsa aranızda bence bu siteye bir bakın derim.

Ve tabi ki işte bizim davetiyemiz. Sadece üzerine yazılar eklenecek ve basılacak. :)

Mivi Kivi Nişan Davetiyesi
Nişan davetiyesi ön yüzü
Mivi Kivi Nişan Davetiyesi
Nişan davetiyesi arka yüz


5 yorum:

  1. Aaay! Çok cici olmuş emeğine sağlık canım. Tarih ne zaman?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      17 Ekim inşllh bi aksilik olmazsa :)

      Sil
  2. Merhabaa !! :) Blog keşif etkinliğinden geldim takibindeyim bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü