29 Eylül 2015

Trendyol - Büyük indirim kampanyası :)

Trendyol - Büyük indirim sofra & mutfak

Nişan hazırlıklarına kaptırdım çeyiz alışverişini boşladım sandınız değil mi :)

Tabi ki  hayırrrr bi yandan çeyiz hazırlıkları da devam ediyor sadece bu ara paylaşamıyorum...
Ama şu yukarıda gördüğünüz pamuk şeker tadın ki şeyleri çok sevdim ben paylaşamadan edemedim :)

Trendyol - Büyük indirim sofra & mutfak kampanyasından aldım bu ciciş şeyleri tabi ki yine indirim nerde ben orada... :)

6 Kişilik Fincan Seti
25 TL ye aldığım bu fincan takımına bayıldımmmmm... 6 kişilik bir set ve tek takım aldım... 12 tane aynı fincandan olacağına iki farklı model olsun dedim bu sefer :)

6'lı Porselen Kahve Seti
Buda 18 TL ye aldığım bir diğer 6 kişilik takım :)

2 Kişilik Cezveli Ayaklı Fincan Seti
Sevdiceğimle baş başa keyifli kahvelerimiz olsun die aldım bu iki kişilik takımı da :) Fiyatı da 30 TL.

Bölmeli Kahvaltılık
Yine sadece iki tane aldığım kahvaltı tabaklarımız. Zaten bundan sonra alacağım parçalar genelde 2 yada altı kişilik olacak çünkü büyük parçaları bitirdim sayılır. Artık keyfi alışverişe başladı mavi kivi :) Ha unutmadan fiyatına gelince tanesini 15 TL

Pink Serisi 2'li Dik Kayık

Yine yukarıda ki kahvaltı tabaklarına eşlik edebilecek ve ayrıcada kullanılabilecek aynı serinin ürünün olan ikili kayık tabaklarımız. İkisini 13 TL gibi bir fiyata aldım bu ciciş şeylerin.

Pink Serisi 3'lü Kalp Bölmeli Stadlı İkramlık

Yine aynı serinin devamı olan başka bir ürün.. Çerezlik ve kahvaltılık olarak kullanılabileceğini düşündüm bunlarında. Fiyatı 11 TL.

3'lü AŞK İkram Seti Beyaz
Ve son olarak aşk yazılı bu ikram seti. Bunu da beyaz seçmemin sebebi her ürünle her takımla kullanabilmek. Fiyatı da 16 TL...

Şimdilik bu kampanyadan bu kadar.. Diğer aldıklarımı da ayrıca paylaşıcam sizlerle :)

Pembiş pembiş günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü