24 Ekim 2015

Nisan Olur da Bohcası Olmaz mı?

Mavi kivi nişan bohçası

Evetttt Nişan koşuşturmacası içerisinde ben bir kelam edemedim maalesef ki uzun zamandır. :(

Ama geldim buradayım. Nişanı bitirdiğimiz için nişan töreni yapmayı planlayanlar için uzunnnn bir yazı dizisine başlayabiliriz artık. Nelere dikkat etmeli, ne nasıl yapılmalı her şeyi tek tek yazılar halinde anlatıcam.

Bugün nişan merasimi öncesinden hazırlıklarına başlanan ve nişan töreninden önce hazır olması gereken bohça merasiminden bahsedicem.
Taaaa evvelden beridir ki nişan bohçası gelin ve damat için hazırlanır bilirsiniz. Bunun yanı sıra annelere babalara varsa abi ve ablalara kardeşlere ve yine varsa onlarında eşlerine hazırlamak adettendir.

Malumunuz ben aman her şey usulüne uygun olsun diye çırpınıp durduğumdan bu nişan kovalaması içinde de kaybettim kendimi.

Mavi kivi nişan bohçası


Bohça hazırlıklarına gelince biz sadece nişanlım ve benim için bohça hazırladık. Ailelere hazırlık yapılmadı. E soracak olursanız da asla tavsiye etmem. Çünkü küçük harcamalar gibi görünen bohça aslında bir tepe para saçmanıza sebep olacak. Bu acı tecrübeyi tatmayın derim. Ama benim gibi adettendir yapalım diyenlerdenseniz, en azından çifte birer bohça hazırlanmalı. Peki bohçanın içerisine ne konmalı biz neler koyduk....

Mavi kivi nişan bohçası valizler

Öncelikle kızın bohçası hazırlanırken alınan şu kocaman kocaman kadife kaplı sandıklardan kesinlikle istemedim. Bir kere o kadar şatafat benim evime asla sokmayacağım birşey, ikincisi o sandığı alıp sonra bir yerde kullanmam mümkün değil. Bizde tatillerimizde kullanabileceğimiz iki adet valiz aldık birbirimize. Böylece hem evimizin ihtiyacını karşıladık, hem kullanışlı birşeye para harcamış olduk.

Kız bohçasına neler konuldu peki...?

Benim bohçam için english home'dan çok güzel muhteşem hatta bayıldığım bir gecelik takımı aldık. Turkuaz vintage desenli kumaştan hazırlanmış bu takımda pijama altı üstü, şort takımı, gecelik, sabahlık var. Ve yine bugün sorsalar asla o saten gecelik takımlarını alıp bohçama koymam böle şeker ve kullanışlı bir şey dururken.

Yine bu takımın yanına penye ama birbirinden güzel 2 şort takımı kondu. Bir tane penye ama olabildiğine gösterişli bir gecelik, ve yine kumaş ama bu sefer pembe ve nostaljik desenli gecelik ve sabahlık takımı.

Makyaj malzemelerini gidip o sandıklı ve asla kullanılamayan makyaj malzemelerinden almadık. Aldığımız bir makyaj çantasının içine günlük hayatımda kullandığım tüm ürünlerden alıp yerleştirdik.

Önü tüylü olan topuklu terlikler yerine evde rahatlıkla giyebileceğim ev patiklerini aldık yine english home'dan.

Saç düzleştirici takımını da ekledik bohçaya ihtiyaç dahilinde :)

Mavi kivi nişan bohçası marcatelli, gelin ayakkabısı

Bu arada bir çiftte ayakkabı konuldu bohçaya. Ayakkabıyı marcatellinin gelin koleksiyonundan seçtik. Böylece gelinlik ayakkabımda alınmış oldu. Gerçi gelinliğin altına düz taban bir ayakkabı giymeyi planlıyorum ama fotoğraf çekimleri sırasında bu ayakkabı harika olacak.

Ayrıca bohçaya koymak için hazırlanan şu taşlı tüylü süslü püslü tarak takımlarındansa watsondan aldığımız kemik tarak takımını kullandık. Fiyat olarak pek farketmiyor ama en azından kullanışlı bir şeyler almış olduk.

E tabi bunun yanı sıra bohçanın olmaz ise olmazları çetik havlu çember seccade tespih namaz başörtüsü çamaşır takımları ve benzeri demirbaşları da ekledik.

Kız tarafına getirilecek olan bohçalar nişan günü salona geldiğinden konsepte uygun olarak sarı papatyalar ile süslendi. Bohçaların yanına sarı bir nişan çiçeğide eklendi ve nişan gecesi kız tarafına teslim edildi.

Benim bohçam için alınanlar ve yapılanlar aşağı yukarı bu kadar a dostlar.
Nişanlımın bohçası ile ilgilide ayrıca bir yazı yazıcam....
Şimdilik hoşçakalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...