19 Şubat 2016

Teknik Servisle sınavım

Teknik servisle sınavım
Bu akşam sonunda sonlanan bir sıkıntımdan bahsetmek istiyorum sizlere...

Anneme anneler gününde ıphone bir cihaz aldık hediye olarak kardeşim ile birlikte... Başlarda güzel giden her şey birden kabusa dönüştü benim için.

Cihazı şarjdan çıkaramaz oldu annem.. Biliyorum bu akıllı telefon olayı şarj konusunda fazlaca sıkıntı ama aynı markanın bir üst modelini ben kullanıyorum ve bu denli sıkıntı yaşadım asla...

Sıkıntının boyutunu şöyle tarif edeyim gece yatmadan önce şarjdan çıkarılan telefon sabah uyandığımızda hiç kullanılmamış olmasına rağmen kapanmış olarak bulunuyordu...

Yada gün içinde şarjdan çıkarıldıktan yarım saat sonra kapanıyordu...

Sonuç olarak Iphone destek hattını aradım. Buraya kadar her şey yolunda hiç bir sorun yok...
Cici bir hanım kız bana destek hattında yardımcı oldu cihazıma uzaktan bağlantı sağladı ve yaklaşık bir saat süren tatlı bir sohbet eşliğinde ki görüşmenin ardından cihazın bataryasında şarj tutma sorunu tespit edildi ve kayda alındı... Tekirdağ'da oturduğumuz için bu bölgede bir teknik servis olmadığından bana bir adres vermelerini rica ettim...

Ve işte ne olduysa o andan sonra oldu kabus başladı....

Bana İstanbul Etilerde ki Genpa teknik servisin iletişim bilgilerini verdiler. Görüşmenin bitiminde hemen aradım... Öncelikle teknik servisi aradığınızda karşınıza belirli numaraları tuşlamanızı isteyen bir santral çıkıyor. Buda iyi güzel ancak muhattap bulabileceğim bir kişiye ulaşmam tam 1 saat 12 dakikamı aldı... Aklınızda bulunsun olurda bu teknik servise ulaşmaya çalışırsanız doğrudan cihaz satış bölümünü tuşlayın çünkü diğer hiç bir bölümden müşteri temsilcisine ulaşmanız mümkün değil... Sadece parasal kısımda bir muhattap buluyorsunuz tecrübe ile sabit...

Neyse zorlu bir görüşmenin ardından destek hattı ile yaptığım görüşmeyi anlattım ve telefonu kendilerine göndereceğimi bildirdim... Hemen aynı gün cihazı kargoya verdim...

Ancak benim kargo yada teknik servis tabi ki yapmama fırsat kalmadan 2 gün sonra cihaz bana geri geldi... Bende saf saf ay ne güzel ne hızlı çalışıyorlar diyerek kargoyu açtımmmm....

Sürprizzzz......

Teknik servis faturasında cihazda bir sorun bulamadıkları yazıyordu...

Hadi dedim bi tekrar deneyeyim belki hakkaten yoktur bi sıkıntı... Ancak 3 - 4 günlük bir testten geçirdiğim cihaz yine aynı şekilde hata veriyordu...

Tekrar geçtim telefonun başına ve yine aradım durumu anlattım tekrar göndereceğimi söyledim... Teknik servis faturası ile birlikte yollayın denildi. Faturanın altına detaylı bir şekilde derdimi anlatan bir yazı yazıp yeniden düştüm kargo yoluna....

Cihaz gitti... Üzerinden 1 hafta geçti heh dedim bu sefer yapıyorlar galiba... Neyse bir kaç gün sonra cihaz geldi... Ancak kabusla tekrar tekrar yüzleşmem sadece bir kaç saatimi aldı... Cihazın yanında olan sim kart yuvasını çıkartmışlar ancak geri takmayı unutup yuva olmadan telefonu göndermişlerdi...

Yani çalışır durumda gönderdiğim cihaz kullanılamaz durumda bana geri gelmişti.

Tekrar aradım...

Kendiden bi haber ve bir o kadar saygısız bir bayana durumu anlattım... Sakince...

Beni yaklaşık 15 dakika kadar telefonda bekletti... Tekrar hattı aldığında kurduğu cümle artık sinir hücrelerimi zıplatmaya yetti...

"sim yuvası bizde değil hanım efendi siz kaybetmişsinizdir"

İşte bu cümlede sonra nevrim döndü kızılca kıyamet koptu ve telefon biz size döneriz diyerek yüzüme kapandı... Aramadım dönsün bakalım die... Onlarda aramadı veeee bir gün sonra kapımda bir kargo genpadan geliyor...

Kendilerin de olmadığını idda ettikleri sim yuvasını göndermişlerdi...

Kargoyu bugün teslim aldım henüz denemedim telefonu bakalım bu deneme olayından sonra başımıza daha neler gelecek çok merak ediyorum...

Aklınızda bulunsun diye söylüyorum... Etiler genpa teknik servisi en son tercih edeceğiniz yer olmalı bence....

3 yorum:

  1. Merhaba.Blog keşif etkinliginden geldim ve blogunuzu takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba blogunuza etkınlıkten gelıyorum benım blogumada beklerım.
    http://merininblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Seni takipteyim canım bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...