2 Ağustos 2015

Bütçe Arastırması - Salonda Modern Bir Hava

İkea salon mobilyaları
Bütçe Araştırması yazımda bahsettiğim gibi erkek arkadaşımın isteği üzerine aşağı yukarı evimizin masrafları ile ilgili bir çalışma yapıyorum. Yoğunluktan dolayı bir süredir elim değmemişti. Ama sonunda tekrar başlayabildim.


İkea aşığı bir insan olarak araştırmamı tabi ki ikeanın internet sitesinden yapıyorum :)
Evimizin büyük bir salonu var dolayısı ile ayrıca oturma odası ve yemek odası yapmak gibi bir düşüncem yok. Günümüzün tamamını bu odada geçirmeyi planlayarak seçtim mobilyaları ve dekoratif ürünleri.

Gerçi henüz hangi konsepti kullanacağıma karar veremedim. O yüzden şimdi paylaşacağım resimlerin modern bir konsepte karar vermem halinde alınacak mobilya ve aksesuarlar olacağını belirteyim önce :)

Bu arada fikir olması için her ürünün üzerine fiyatlarını da belirttim :)

ikea Oturma Grubu

Salonu bölmesi için köşe koltuklar tercihim oldu :) Renkleri de çok sevdim mavi zaten bayıldığım bi renkti her zaman :) İki tekli bir ayak uzatma taburesi ve bir köşe olarak düşündüğümde yukarıda gördüğünüz ürünler 4.754 TL ye geliyor.

TV Ünitesi

Öle kocaman kocaman tv üniteleri hiç bir zaman bana göre olmadı. O yüzden iki parçadan oluşan bu tv ünitesi tam benim için tasarlanmış diyebilirim. Fiyatı toplamda 828 TL :)

Sehpalar ve Avize

Orta sehpa ve yan sehpa modelleri ile avize modelimiz :) Bunlarında toplamı 877 TL :)


Tabi ki yemek masası ve sandalyeleri. Birde kocaman kocaman vitrinler yerine böle şirin büfe tabi ki. Toplamına gelince bir masa, 6 sandalye, 1 büfe 2.272 TL :)

İkea duvar aksesuarları

Ve duvar aksesuarlarım. 130 TL :)

İkea mumlar

Benim için bir evin vazgeçilmez dekoru mumlar, hele birde kokuluysa aman aman :) 45 TL

Tekstil ürünleri

Salonumda iki pencere olduğu için perdemden iki adet olacak, bu battaniyeleri de hem dekoratif hemde kullanışlı oldukları için çok seviyorum. Bu ürünlerin toplamı da 544 TL :)

İkea saklama çözümleri

Hem şık hem derli toplu bir salon için vazgeçilmez ürünler sepet ve kutular :) Bu 3 üründe 135 TL

İkea vazolar

Ve son olarak salonda bahar havası için vazolarım ve içine yerleşecek çiçekler :) 68 TL

Böylece salon mobilyalarım toplamda 9.653 TL ye gelecek gibi görünüyor modern bir ev dekoru için. Şu an sadece camlara asılacak tülleri hesaplamadım ama diğerlerinde olduğu gibi yine sadelikten yana olucam tülleri seçerkende.

Diğer dekor konseptlerini ve diğer odaları da paylaşıcam sizlerle kararımı verdikçe :)

2 yorum:

  1. Evini dekore etmek isteyenler için gayet bilgilendirici bir yazı olmuş,hepsi birbirinden güzel dekoratif ürünler,ben en çok duvar eksesurlarını beğendim.takibe aldım,her zaman beklerim.Hoşçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için :)
      Resmen bu aralar benim ev ödevim gibi oldu bu konu :)
      Yardımı dokunursa çok sevinirim :)

      Her zaman beklerim bende

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü